Stolica. Jak audyt wpływa na pozycjonowanie stron w Warszawie?

SEO, czyli Search Engine Optimization, to czynności polegające na poprawie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Cel jest jeden: wysoka pozycja rankingowa na pierwszej stronie. Jest to szczególnie ważne, ponieważ jedynie 25% internautów zagląda na dalsze wyniki. Jednak zanim zaczniesz optymalizację musisz wiedzieć na czym się skupić i w tym pomoże Ci audyt SEO. Jak więc z jego pomocą zacząć pozycjonowanie stron Warszawa?

Na co zwracać szczególną uwagę podczas przeprowadzania audytu? 

Słowa kluczowe

Niezależnie od tego, na jakie frazy pozycjonujesz swoją stronę, musisz przeprowadzić ich audyt i sprawdzić, czy naprawdę przynoszą zyski. Wielu przedsiębiorców chce pozycjonować się w Warszawie na najbardziej zwięzłe i skuteczne frazy. Trzeba jednak przyznać, że trudno jest pokonać konkurencję. Pozycjonowanie stron Warszawa może być skuteczne, jeśli pomyślisz nad użyciem długich fraz typu long-tail. Będzie miało to wiele zalet, ponieważ użytkownicy, widząc Twoją witrynę na ich konkretne zapytanie, zainteresują się Twoimi usługami.

Responsywność strony internetowej

Test responsywności witryny jest kolejnym warunkiem dobrze przeprowadzonego audytu SEO. Chodzi o to, abyś sprawdził, jak Twoja strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych. Dostosowanie do mniejszych ekranów jest również czynnikiem rankingowym oraz ma bezpośredni wpływ na proces indeksowania Twojej witryny (Mobile-First Index).

Link building

Obecnie linki generowane przez witrynę są niezbędne dla funkcjonowania strony, jednak jeśli są one stworzone niepoprawnie, to mogą nieźle namieszać. Audyt pomoże Ci zbadać je pod kątem jakości. Sprawdź, czy linki w witrynie są zwięzłe i nie posiadają zbędnych znaków. Pozycjonowanie stron Warszawa byłoby prostsze, gdybyś umieścił odpowiednią lokalizację w linku.

Wnioski

Audyt to pierwszy krok w stronę optymalizacji. Chociaż nie rozwiązuje problemów, to pozwala nam je nazwać oraz przeanalizować. Pozycjonowanie będzie znacznie bardziej skuteczne, jeśli poznasz swoje wady i zalety. Pamiętaj, że nie jest on jednorazowym działaniem – potraktuj go jak przegląd samochodu raz do roku.